عکس های HD

HD pictiure

عکس های HD

HD pictiure

عکس های HD

دانلود عکس های HD-دانلود عکس-اخبار ورزشی-

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۰۳
    4k
  • ۹۴/۰۶/۲۳
    rio
  • ۹۴/۰۶/۲۳
    hd

ایران ورزشی

در

خواست یک میلیارد یورویی رئال مادرید برای فروش کریستیانو رونالدو!

درخواست-یک-میلیارد-یورویی-رئال-مادرید-برای-فروش-کریستیانو-رونالدو

مدیر باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است که به این سادگی ها تن به فروش رونالدو نمی دهد.

به گزارش وبسایت نود، فلورنتینو پرز مصاحبه مفصلی با رادیو کادنا کوپه داشت که متن آن به شرح زیر است.

کریستیانو :" قرارداد دارد و می خواهیم که در آینده در تیم ما بماند اما در این زندگی نمی توان هیچ چیز را قطعی دانست. در حال حاضر تصور رئال بدون رونالدو غیرممکن است. او بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن دنیاست. اگر پی اس جی او را می خواهد کار آسانی دارد: باید یک میلیارد یورو بپردازند."
توپ طلا :" به نظرم امسال هم رونالدو می تواند شانس داشته باشد. بیل ، بنزما و خامس بازیکنان دیگر ما هستند که چنین شانسی دارند. تا زمانی که هواداران بخواهند می مانم. من باید بر می گشتم. رئال در رنکینگ فیفا سیزدهم شده بود و در دو سال اخیر اول شده است."

پیکه :" مسلما ممکن است که هر کدام از ما اشتباهاتی داشته باشیم اما سوت زدن حس خوبی برای من ندارد به خصوص اگر کسی پیراهن تیم ملی اسپانیا را پوشیده باشد. پیکه این شکلی است و به آن عادت کرده ایم اما این سوت ها حس بدی دارند."
رئال مادرید جدید:" یک تیم بی نظیر و یک مربی عالی داریم. ترکیب خیلی بهتر شده است. انگیزه بالایی داریم."
کاسیاس:" من او را اخراج نکردم. اگر دست من بود در رئال بازنشسته می شد. ما به رفتنش کمک کردیم. دو سال فشار زیادی را تجربه کرد. اما دستمزد دو سال آینده اش را نپرداختیم. درک نمی کنم که چطور بازیکنی از ترکیب خودمان باید هو شود. من همیشه در همه صحبت هایم از کاسیاس حمایت کردم. برخورد مورینیو با رونالدو و کاسیاس یکسان بود ایکر فقط در دوران آنچلوتی فیکس نبود."
راموس:" سرجیو از مطبوعات استفاده نکرد تا از ما پول بیشتری بخواهد. او هرگز نمی خواست از رئال برود و می دانستیم که هرگز جدا نمی شود. هیچ پیشنهادی در ازای او دریافت نکردیم. همه چیز پنج دقیقه ای حل شد."
بیل:" از بچگی طرفدار رئال بوده است. چرا می گویید اگر آنچلوتی در رئال می ماند ، او می رفت؟ مسلما شرایط فرقی نمی کرد. بیل در سمت چپ؟ وقتی جوان بودم و فوتبال می دیدم همیشه چپ پا ها در سمت چپ بازی می کردند و راست پا ها در سمت راست."
خرید مهاجم:" بنیتز هیچ مهاجم دیگری نخواست."
مربی چلسی:" برنامه ای برای بازگرداندن او ندارم اما به ما خیلی کمک کرد. چیزی بود که ما می خواستیم. قبلا در مرحله یک هشتم در اروپا حذف می شدیم . دنیای واقعی ما آن نبود."
په په :" شخصیت و سبک بازی بی نظیری دارد. من او را نخریدم اما به اندازه بقیه دوستش دارم."
اتلتیکو - بارسلونا :" برای ما تساوی نتیجه خوبی است . از هیچ کدام از دو تیم نمی ترسیم."
ژرژ مندس:" روی رئال تاثیرگذار نیست. مندس وکالت سه بازیکن مهم ترکیب ما را بر عهده دارد : رونالدو، خامس و په په."
مطبوعات :" رئال مادرید قدرتمند است و خبرنگاران علاقه ای به قدرتمندان ندارند. تردیدی ندارم که هر کسی که خبر بد از رئال منتشر کند یشتر پول می گیرد. امروز مطبوعات عقده حمله کردن به من و همین طور رئال مادرید را دارند."
برگزار نشدن اسپانیا - انگلیس در برنابئو:" نه ما درخواستی برای میزبانی از بازی داشتیم و نه فدراسیون از ما چیزی خواسته است."
انتخابات:" مسلما انتخابات برگزار خواهد شد و اگر نیاز باشد دوباره کاندیدا می شوم. البته قرار نیست که تا آخر عمرم کاندیدا باشم."
شکست در خرید ده خیا :" رئال هر کاری می توانست را کرد. همه کار کردیم تا او بیاید. ده خیا قراردادش را تمدید نکرده بود و باید تمام تلاشمان را می کردیم تا احساس تنهایی نکند. اگر یونایتد اجازه می داد پیش از خرید کیلور به سراغ او می رفتیم. ده خیا باید همه تلاشش را انجام بدهد تا در زندگی ورزشی جلو حرکت کند. حالا وقتش نیست که در مورد خریدش در فصل آینده فکر کنیم. سه دروازه بان عالی داریم. نمی دانیم تا یک سال دیگر چه اتفاقی پیش می اید. او باید کار خودش را انجام بدهد. خیلی مشکل خواهد بود اگر یک سال روی نیمکت بنشیند. منچستر تجربه کافی برای انجام انتقال در روز آخر را نداشت.  فکر نمی کنم که هدفش شان بازی کردن با ما بوده باشد. سرشان شلوغ بود و برای خرید بازیکنی از موناکو کار می کردند. برای خرید کونترائو  هم این اتفاق برایشان رخ داده بود. این که می گویند باید به ده خیا غرامت بدهیم صحت ندارد. برنامه ای برای خرید او در ژآنویه نداریم. منچستر تا آخرین روز برای تمدید قراردادش تلاش کرد و بالاخره دوازده ساعت به پایان مهلت نقل و انتقالات راضی به مذاکره شد. اولین باری بود که باید با چنین شرایطی مذاکره می کردیم."
کیلور:" زمانی که پیوستنش به یونایتد منتفی شد با او صحبت کردم. عذرخوهی در کار نبود. اگر کیلور نمی خواست برود این معامله صورت نمی پذیرفت. در گذشته حرفهای زیادی زده شد اما باید بگویم که او یک پدیده است. او ، کاسیا و روبن یانیز دروازه بان های بی نظیری هستند."
می توانید یک سال بدون جام دیگر را تصور کنید ؟ " نه . نیمه اول فصل گذشته تا جام باشگاه های جهان عالی بود و پس از آن از نظر بدنی به مشکل خوردیم و مصدومیت ها ایجاد شدند."
پیش از آمدن پرز ، جامهای رئال ۶۵ تا بود و بارسا ۶۲ تا. حالا بارسا ۸۷ تا برده و رئال ۸۲ تا :" حتما جام های غیرمعتبر بارسا را هم حساب کرده اید. مهم این است که چه جایگاهی داشته باشی. جایگاه فعلی ما با وقتی در لیگ ۶۹ امتیاز می گرفتیم و قهرمان می شدیم اما در مرحله یک هشتم حذف می شدیم فرق دارد. مهم است که جایگاهت را در رئال بدانی."
چرا برای بازیکنانی که یک سال از قراردادشان مانده این قدر خرج می کنید؟" آن ها بازیکن آزاد نیستند. بازیکنان بزرگ هرگز آزاد نمی مانند. بازیکنان متوسط فقط آزاد می مانند. برای کروس ۲۵ میلیون هزینه کردیم و دستمزد خوبی به او پیشنهاد دادیم."
مسی را دوست دارید؟" رونالدو را خیلی بیشتر دوست دارم."
نمی ترسید راموس هو شود ؟ "درک نمی کنم که بازیکنی از رئال که بخشی از هویت ماست هو شود. نباید بازیکنی که یک پاس اشتباه می دهد هو شود. این جو به سود ما نیست. باید این وضعیت عوض شود چرا که به شصخیت رئال ضربه می زند. مربی چلسی همیشه به کاسیاس به عنوان یار فیکس فرصت می داد. او زمانی تصمیم گرفت که از آدان استفاده کند اما برخوردش با همه بازیکنان یکسان بود."
خالی شدن ترکیب اصلی از محصولات آکادمی:" ما بهترین های دنیا را می خواهیم. فیکس شدن سخت و هزینه بر است اما امیدواریم که بازیکنی از آکادمی بتواند فیکس شود."
حقیقت ماجرای نیمار را می دانید؟" ما به دنبال خریدنش بودیم اما از هزینه ها صحبت نمی کنم. البته ویرا و ریبری دیگر بازیکنانی بودند که در خریدنشان ناکام بودم."
تابستان بی ستاره :" هیچ ستاره ای بهتر از ترکیب فعلیمان پیدا نکردیم. کاسمیرو ، کواچیچ و دنیلو را البته خریدیم."

 اشتیاق آلمان برای بازی مقابل ایران

علی کفاشیان از اشتیاق ولفانگ نیرس باخ، همتای آلمانی اش برای دیدار با تیم ملی ایران خبر داد و در این ارتباط به ایرنا گفت: آنها گفتند که فقط یکبار با ایران بازی کردیم و خاطره خوبی از آن بازی داریم، از این رو می خواهند بار دیگر به مصاف تیم ما بیایند. وی همچنین از علاقه  ایران به بازی با تیم آلمان خبر داد و یادآور شد که برنامه ریزی برای برگزاری این مسابقه در اولویت برنامه های دو طرف قرار دارد. 


تیم ملی ایران که 18 مهرماه 83 در استادیوم آزادی برابر المان قرار گرفته بود، احتمالا این دیدار را در کشور آلمان برگزار کند. کفاشیان در این ارتباط اینطور توضیح داد: ما در این زمینه مشکلی نداریم و این مسابقه ممکن است در ایران یا آلمان برگزار شود. 

رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنین از مذاکرات آتی با فدراسیون آلمان برای برگزاری اردوی آموزشی در این کشور برای تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و یادآور شد که برنامه هایی نیز برای برگزاری مسابقاتی بین تیم های رده جوانان ایران و آلمان در دستور کار قرار دارد.


وی با تاکید برای عزم ایران برای تقویت سطح همکاری با آلمان در زمینه فوتبال، گفت که برلین می تواند نقش مهمی در آموزش مربیان زن و مرد ایرانی و به ویژه جوانان و تربیت مدرسان تیم های پایه ای برای کشف استعدادهای فوتبال ایفا کند.

 

  • هفته 6 جام خلیج فارس
  • دوشنبه 23 شهریور
  • 18:45
  • صبای قم
  • -
  • استقلال خوزستان
  • سه‌شنبه 24 شهریور
  • 17:00
  • استقلال
  • -
  • گسترش فولاد
  • 17:00
  • سیاه جامگان
  • -
  • پدیده
  • 17:30
  • تراکتورسازی
  • -
  • سپاهان
  • 17:30
  • ملوان
  • -
  • راه‌آهن
  • 18:45
  • ذوب آهن
  • -
  • فولاد
  • چهارشنبه 25 شهریور
  • 18:35
  • سایپا
  • -
  • پرسپولیس

گروه D – استارت رو به بالای ایران

تیم های گوام و عمان اولین بازی این هفته را از این گروه برگزار کردند و نتوانستند نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست بیاورند و می توان گفت با توجه به تساوی تیم ملی ایران در اولین بازی خود، در این مصاف تساوی بهترین نتیجه ای بود که می شد برای حریفان تیم ملی به دست بیاید و همینطور هم شد و به گونه ای دو امتیازی که ایرانی ها در اولین بازی خود از دست داده بوند در این بازی جبران شد.
تیم ملی کشورمان نیز با حضور در کشور هند، دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد و با توجه به تساوی حریفانش در این گروه توانست به صدر جدول صعود کند، ملی پوشان ایران در این بازی با گل های سردار آزمون، مهدی طارمی و آندو توانست هندی ها را به سه گل در هم بکوبد و خود را به عنوان صدرنشین حال حاضر این گروه معرفی کند. 
در گروه چهارم این مسابقات فعلا تیم ملی ایران با 7 امتیازی که از سه بازی خود به دست آورد عنوان اولی را در اختیار دارد و عمانی ها با 7 امتیاز از سه بازی، گوامی ها با 7 امتیاز از چهار بازی، ترکمنستان با 1 امتیاز از سه بازی هندی ها نیز بدون کسب امتیازی از سه بازی خود تیم های دیگر این گروه هستند. 

 

 

جدول پخش برنامه ها

 سه‌شنبه 17/06/1394 ساعت : 14:10
جام جهانی والیبال : لهستان - تونس
زنده از شبکه ورزش


سه‌شنبه 17/06/1394 ساعت : 17:00
جام جهانی فوتبال مقدماتی آسیا : افغانستان - ژاپن
زنده از شبکه ورزش


سه‌شنبه 17/06/1394 ساعت : 18:00
جام جهانی فوتبال مقدماتی آسیا : هند - ایران
زنده از شبکه سه


سه‌شنبه 17/06/1394 ساعت : 23:15
یورو 2016 گروه E : انگلیس - سوئیس
زنده از شبکه سه


سه‌شنبه 17/06/1394 ساعت : 23:30
بسکتبال جام ملت های اروپا : اسپانیا - ایتالیا
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 18/06/1394 ساعت : 10:40
جام جهانی والیبال : مصر - کانادا
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 18/06/1394 ساعت : 10:40
جام جهانی والیبال : ایران - تونس
زنده از شبکه سه


چهارشنبه 18/06/1394 ساعت : 14:10
جام جهانی والیبال : لهستان - روسیه
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 18/06/1394 ساعت : 17:30
بسکتبال جام ملت های اروپا : یونان - اسلوونی
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 18/06/1394 ساعت : 23:30
بسکتبال جام ملت های اروپا : روسیه - فرانسه
زنده از شبکه ورزش


پنج‌شنبه 19/06/1394 ساعت : 07:40
جام جهانی والیبال : ایران - ونزوئلا
زنده از شبکه سه


پنج‌شنبه 19/06/1394 ساعت : 10:40
جام جهانی والیبال : آرژانتین - لهستان
زنده از شبکه ورزش


پنج‌شنبه 19/06/1394 ساعت : 14:10
جام جهانی والیبال : روسیه - تونس
زنده از شبکه ورزش


پنج‌شنبه 19/06/1394 ساعت : 17:00
بسکتبال جام ملت های اروپا : صربستان - ایتالیا
زنده از شبکه ورزش


پنج‌شنبه 19/06/1394 ساعت : 23:30
بسکتبال جام ملت های اروپا : یونان - هلند
زنده از شبکه ورزش


جمعه 20/06/1394 ساعت : 23:00
هفته 5 لوشامپیونه : پاری سن ژرمن - بوردو
زنده از شبکه ورزش

 

لیگ برتر جام خلیج فارس
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 سپاهان 5 4 1 0 9 3 6 13
2 استقلال خوزستان 5 3 1 1 5 2 3 10
3 استقلال 4 3 0 1 6 4 2 9
4 گسترش فولاد 5 2 2 1 4 4 0 8
5 ذوب آهن 5 2 1 2 4 3 1 7
6 ملوان 5 2 1 2 6 6 0 7
7 سایپا 5 2 1 2 4 4 0 7
8 تراکتورسازی 5 1 3 1 4 3 1 6
9 صبای قم 5 1 3 1 4 4 0 6
10 سیاه جامگان 5 2 0 3 3 4 1- 6
11 پدیده 5 1 2 2 5 6 1- 5
12 راه‌آهن 5 1 2 2 5 7 2- 5
13 استقلال اهواز 5 1 2 2 2 4 2- 5
14 پرسپولیس 5 1 1 3 8 10 2- 4
15 نفت تهران 4 0 3 1 4 5 1- 3
16 فولاد 5 0 3 2 4 8 4- 3